پکینگ مدیا قطعاتی سبک هستند که به دو دسته تقسیم میشوند : پکینگ مدیا معلق و پکینگ مدیا ثابت .

پکینگ مدیا

استفاده از پکینگ مدیا ثابت

پکینگ مدیا

پکینگ مدیا ها قطعات  یا  بلوک هایی سبک که در اشکال مختلف مانند لانه زنبوری ، مورب و… تولید می شوند و در عین حال بسیار مقاوم هستند که  با استفاده از فرایند رشد چسبیده ظرفیت تصفیه خانه ها را افزایش می دهتد. در این فرایند(رشد چسبیده) میکروارگانیزم ها به سطح داخلی و خارجی پکینگ میچسبند و با تشکیل بیوفیلم بر سطوح پکینگ مدیا  و با گذر جریان  هوا از میان پکینگ مدیا ، مواد آلی یا بار آلودگی فاضلاب را تجزیه میکنند. 

شرکت صدرآب با توجه به نیاز روز افزون به تجهیزات کاربردی در زمینه تصفیه فاضلاب و فرایند های مرتبط با راه اندازی خط تولید پکینگ مدیا از جنس PVC و UPVC  از پیشگامان تولید در این حوزه می باشد.

با توجه به حوزه تخصصی فعالیت مجموعه صدرآب و تسلط کامل در انواع سیستم های تصفیه فاضلاب و انواع پساب صنعتی و بهداشتی، تولیدات این شرکت در این حوزه توانسته است بخش بزرگی از نیاز بازار را در این حوزه پوشش دهد.

پکینگ مدیای تولید شده در مجموعه صدرآب با ضخامت ها و در ابعاد گوناگون قابل تولید می باشد. 

با توجه به اهمیت بروز رسانی در سیستم های تصفیه فاضلاب ، پکیج تصفیه فاضلاب این شرکت نیز با استفاده از سیستم رشد چسبیده و بکار گیری پکینگ مدیای ثابت در راکتور هوادهی به بازار عرضه گردیده است .

پکینگ مدیا

اندازه پکینگ لاملا شرکت صدرآب

ویژگی های پکینگ مدیاشرکت صدرآب(لانه زنبوری شش ضلعی):

  1. بسیار کارآمد
  2. عمرطولانی
  3. با کیفیت بالا
  4. مقاوم در برابرخوردگی
  5. افزایش سطح جهت تشکیل لجن فعال
  6. افزایش راندمان تصفیه 
  7. مقرون به صرفه

کاربرد پکینگ مدیا:

  • پکینگ لاملا در تصفیه فاضلاب برای از بین بردن مواد جامد معلق استفاده می شود. 
  • تصفیه بیوشیمیایی آب
  • MBR

 

قیمت و خرید پکینگ مدیا تصفیه فاضلاب

عملیات تصفیه آب و فاضلاب بسیار پرهزینه است و نیاز مبرم جامعه امروز به استفاده از آب و تصفیه فاضلاب بیشتر از پیش شده است و پکینگ مدیا به منظور تصفیه فاضلاب بسیار پرکاربرد و پر بازده می باشد. پکینگ مدیا به عنوان بستری برای رشد میکروارگانیزم ها در فرایند های رشد چسبیده بیولوژیکی در حوض هوادهی طراحی و جانمایی میشود. پکینگ مدیا یا بستر های رشد چسبیده می تواند از جنس های مختلف مثل پلی اتیلن pe، پی وی سی pvc، کربن فعال، ماسه و حتی سفال باشد. به علت مزایای زیاد، استفاده از پکینگ مدیا با استقبال زیادی روبرو شده است. از مزایای پکینگ مدیا می توان به بازده بالا، کاهش حجم تانک هوادهی، نصب ساده، کاهش حجم لجن، هزینه کم، کاهش تاسیسات کاربردی اشاره کرد.
پس از استقرارمیکروارگانیزم ها بر روی سطح پکینگ مدیا، با عبور فاضلاب از روی بستر، مواد الی توسط میکروارگانیزم ها تصفیه شده و حذف می شود. پکینگ مدیا در فرایند های هوازی تصفیه فاضلاب مانند IFAS کاربرد دارد.
دمای کارکرد، سطح ویژه هر سلول، سطح ویژه کل، طول، عرض و ارتفاع و نهایتا مقدار مجرای عبور هوا یا مقدار سطح تماس عواملی تاثیر گذار در نوع پکینگی است که شما را در تعیین نوع پکینگ مورد نیاز و قیمت پکینگ مدیا یاری خواهد نمود.
شما می توانید به منظور خرید و اطلاع از قیمت های انواع پکینگ مدیا و پکینگ های برج خنک کننده و همچنین سایر تجهیزات مربوط به تصفیه آب و فاضلاب و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت صدرآب تصفیه به شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید.

  پکینگ مدیا پکینگ مدیا پکینگ مدیا

پکینگ مدیا شرکت صدرآب   پکینگ مدیا شرکت صدرآب پکینگ مدیا شرکت صدرآب

امتیاز دهید post

دیدگاه ها غیر فعالند