دوزینگ پمپ یک پمپ جابجایی مثبت و کوچک است. این دستگاه برای پمپ کردن بسیار دقیق یک ماده شیمیایی در جریان آب ، بخار یا گاز است.

دوزینگ پمپ ها مقدار دبی دقیقی از مواد شیمیایی یا سایر محصولات را با روش های مختلفی دوز می کند اما بطور کلی شامل کشیدن دقیق مقدار اندازه گیری شده در یک محفظه یا مخزن و سپس تزریق یا پمپ کردن این حجم از موادشیمیایی به داخل لوله یا مخزن.

دوزینگ پمپ ها کاربرد فراوانی دارند : کشاورزی، پزشکی، تصفیه خانه آب و فاضلاب، صنعت و…

دوزینگ پمپ دستگاهی کوچک می باشد که توسط یک موتور برقی کوچک کار می کند.آن ها یا توط سیستم ها خارجی از راه دور یا بصورت دستی سرعت جریان، روشن و خاموش، هشدار، اخطارها و… کنترل می شوند.

بسته به مارک و مدل، پمپ دوزینگ در روش های مختلفی کار می کنند. تمام این روش ها شامل مقدار اندازه گیری شده و تزریق (دور) آن به لوله مشابه است.

کاربرد دوزینگ پمپ

این پمپ ها کاربردهای گسترده ای در تصفیه آب، کشاورزی، صنعتی، تولیدی، پزشکی، فرآورده های مواد غذایی و معدن مورد استفاده قرار میگیرند. بطور کلی این پمپ ها برای تزریق مواد شیمیایی به آب یا مایعات تنظیم شده اند تا یک واکنش شیمایی و فیزیکی ایجاد کنند. این ممکن است به آسانی اضافه کردن یک اسید یا ماده شیمایی سوزآور به آب باشد تا PH در یک حد مطلوب یا اضافه کردن کلر برای از بین بردن باکتری ها باشد. آن ها همچنین ممکن است برای محصولات دیگری مانند فلوکولانت ها استفاده شوند.

فروش دوزینگ پمپ :

در صورت نیاز به خرید دوزینگ پمپ با کارشناسان ما در شرکت صدرآب با شماره  4424826-011  و یا با شماره همراه 09223767512 تماس حاصل فرمائید.